תקשור מערב של התחברות לאנרגיות של ה- 11.11.2018 (11.11.11)

זהו תמליל של התקשור שהיה חלק מערב בו התחברנו לאנרגיות של ה 11.11.11  זמן של המון התחדשויות. 

למספר 11 משמעות של התחלות חדשות וכשזה מוכפל ב- 3  הכל יכול לקרות.

גם היום ה- 11  גם החודש – נובמבר הוא ה 11 וגם השנה מצטמצם ל 11  2+0+1+8=11  מספרי המאסטר (11,22,33 וכו) אינם מצטמצמים ולכן אנחנו מגיעים ל 3 פעמים 11.

התקשור עבר עריכה לשונית מסויימת כדי להקל על הקורא וגם כדי לעזור בהעברת האנרגיה של התקשור.

כשאנחנו קוראים תקשור, או שומעים אותו גם בהקלטה, אנחנו גם כן חווים את האנרגיה שירדה אלינו באותו ערב גם אם לא היינו נוכחים בתקשור ב לייב – live.  אמנם השפה כאן בנקבה אך מתייחסת לכולם וכולן כאחד/ת.   וכדי לא לסרבל את הקריאה, כתוב פשוט בשפה של אותו ערב.

תקשור דרך השכינה -התחלות חדשות

11.11.2018

ברוכות הנמצאות. כפי שהרגשתן כבר, אני נמצאת אתכן כל הערב.

 וכפי שכבר שמעתן, אני פה איתכן תמיד.

בהזדמנויות כאלו, שאתן מרשות לעצמכן לשים בצד את כל מה שלמדתן על רוחות, על קשורים, יש לכן שקט, ולכן אתן שומעות אותי, מרגישות אותי.

החגיגה הכי גדולה תהיה כשנשוחח ככה כל יום, כל היום ולא רק בהזדמנויות המיוחדות האלה. החשיבות בכל זאת להזדמנויות כאלה שאתן ביחד זה החיבור ביניכן, זה השיקוף של אהבה ללא תנאי בעיניים שלכן.

זהו יום מאוד מאוד מאוד מרגש, זהו לא עוד ערב של בקשות. זהו איננו ערב אשר מיועד לנושא אחד. זהו ערב שיש בו את הפוטנציאל לשינוי מהותי ביותר עבורכן בחיים האישיים שלכן, ובשביל כל בני האדם.

העצבות, הקושי שחלקכן הרגשתן ………סוג של מוות.

זהו איננו מוות של הגוף, אינכן נדרשות למות כדי להיוולד מחדש בתדרים החדשים. ועדיין החוויה שלכן כבני אדם איננה חוויה פשוטה, אתן כמעט בסוג של אבל ואובדן…. כיוון שאתן נתתן את ההתכוונות וההסכמה לסיים חוזים מסוימים, ואתן פוחדות, לא מצליחות להבין או לדמיין את החיים שלכן מעבר. ואתן כל כך אמיצות . כי התחושות הקשות הקשות האלה נובעות מתכווננות שלכן לעשות את השינוי.

והערב, הערב הזה בא להזכיר לכן: אתן אינכן לבד, תמיד תמיד תמיד יש עזרה ויש תמיכה. יש לכן חברות וחברים גם אם שכחתן, גם אם בתחושה שלכן הם שכחו אותכן.

אתן מתבקשות עוד צעד. אבל לפני שאני מבקשת מכן, תרגישו את עצמכן, תרגישו את החיבור ביניכן, תרגישו את החדר הזה תרגישו את כל האנרגיה שיש בו, את האהבה ללא תנאי שיש בו. תסכימו להיות בקבלה כי אתן מתקשות קצת. תסכימו, תסכימו להיות בקבלה עכשיו.

תשימו בצד את כל מה שאתן חושבות על שליטה, תשימו בצד את כל  מה שאתן חושבות נדרש מכן, מה תצטרכו לעשות מחר כדי לעשות את השינוי הזה, כדי לממש ומה זה דורש מכן , מה מצופה מכן, תשימו את זה בצד. דרוש רק  הסכמה, האם אתן מסכימות להיוולד מחדש?  עם הפחד עם הפיק פוק עם החוסר אהבנה מה זה אומר מתוך ידיעה לא אמונה לא מחשבה לא תחושה ידיעה ברורה שהולך להיות משהו מדהים.

אני שואלת אותכם שוב האם אתן מסכימות להיוולד מחדש? האם אתן מוכנות להסתכל על עצמכן בעיניים חדשות להסתכל על העולם בעיניים חדשות, לבלבל אותכן מכל הבחינות, להוציא החוצה את כל סידרה העולם שאת חושבות שככה העולם מתנהל. לבלבל את עצמכן בצורה כזאת שכבר לא תוכלו להחזיק באמונות של נכון ולא נכון. אותן  אמונות שמקשות עליכן לממש את האלוהות שלכן.

 האם אתן מסכימות  להיוולד מחדש. האם אתן מסכימות להיות בשיא העוצמות שלכן ולשים בצד את כל הפחדים ואת כל הנדרים, שבועות שלקחתן על עצמכן בגלל דברים עברו בגלל מה שעשיתן פעם עם אותן עוצמות בגלל שפעם הייתן מחוברות  אל העוצמות האלה ולא הצלחתן להציל את העולם, בגלל שהייתן מחוברות לעוצמות האלה והשתמשתן בהן לרעה.  בגלל כל הסיבות, כל הגלגולים, כל אחד והסיפור שלו. האם אתן מסכימות לאחוז ולחבק ולהצהיר… עד הסוף…… שאתן עוצמתיות מוארות, שאתן אלוהים, שותפות מלאות.

 האם תסכימו לקבל עזרה מאיתנו? האם תסכימו שאולי חלק ממה שכתבתן שם (הכוונה  לדברים  שנכתבו ע"י המשתתפות בחלק הראשון של הערב בו שנעשה עבודה אנרגטית ואישית) בחלום שלכן, יכול להתממש בדרך טיפה שונה?

עם אותה תחושה אותה חוויה רק במראה טיפה שונה. האם לזה תסכימו?

כשנולדתן בפעם הראשונה חוותן בתחילת הדרך, בין אם זה לכמה שעות או כמה שנים, חוויתן אהבה ללא תנאי .

עם הזמן זה הלך ודעך. אותו וולד חדש שבוכה ביום הראשון (לחייו)… כולם שמחים, הוא בוכה הוא נושם, הוא חי.

ואותו תינוק בגיל שנה כשהוא בוכה (לפעמים אומרים)…"אולי תפסיק לבכות". כבר חוויה "מה לא בסדר בי".  ועם השנים זה הולך ודועך עוד, זה אפילו כבר לא משהו חיצוני שאומר לכן שאתן לא בסדר, זה שאתן בעצמכן שאומר שאתן לא בסדר.  

מה אם בלידה הזאת, עכשיו, כולכן תחוו שוב, מהמקום החזק ביותר את האהבה ללא תנאי…. וזה ישאר איתכן. זה ישאר איתכן כי אתן המקור של אותה תחושה אתן המקור של האנרגיה הזאת. האם תסכימו להיוולד  מתחדש, האם תסכימו לקבל עזרה, האם תסכימו לא לדעת איך זה יראה. האם תסכימו שהחיים אולי יתארגנו בצורה כל כך שונה, שלא רק שלא תזהו, אלא  גם זה לא ישנה….. כי כבר לא תזכרו איך זה היה מקודם…..וזה יהיה מושלם.

הדעות הקדומות שיש לכן על עצמכן כבר אינם חלק מהמשחק, ואת זה דרוש לשים בצד.

אנחנו כאן, אתן כאן. תסכימו גם להיעזר אחד בשניה (אחת בשני). אין צורך להיות לבד, אתן אינכן לבד.

נשמות מדהימות, נשמות טהורות, תנו ללב המקודש להיות הדבר המוביל בחיים שלכן. תנו  לנו ולאלוהות שלכן להיות חלק יותר משמעותי בחיים.

אהובות, אתן  מבורכות מבורכות מבורכות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *